De laatste post

Orienteering-news website

zaterdag, november 15, 2008

Belgian Championship MTB-orienteering

Today the Belgian championship mountainbike orienteering took place. In the H21elite class Wim Peers took the victory (1h23'12"). The Belgian orienteering champion long distance (running), Thomas van der Kleij, became 2nd (1h28'50"). Roel Smolders was on his way to the bronze medal, but towards the last control something (?) went wrong. So Wannes Hendrickx took the 3th place, only 1 second faster than Frank Buytaert.

In the D21elite class, Miek Fabre (injured at the moment) was the winner. She was 5 minutes faster than Katrien Geuens. Greet Oeyen became 3th.

Results
Splittimes

(click on the map to enlarge and see the routechoices from Jef Boeckx)

4 Comments:

  • At 16/11/08 10:15, Anonymous Anoniem said…

    In een compleet mislukte wedstrijd gewoon de laatste CP14 voorbij gereden op weg naar de finish. Maar mijn race was al na 100m over, toen ik linksaf de kaart afreed ipv rechtsaf naar CP1. Gevolg van hyperstress door een te late start (10:48 ipv 10:39) omdat ik de CC niet vond. Met 0% concentratie aan de race begonnen, en meteen verknoeid.
    Vanaf CP5 vond ik mijn ritme terug, maar alweer een stomme fout door concentratiegebrek op CP10 heeft alles weer verknoeid, met het vergeten van CP14 als dieptepunt. Wim Peers was in elk geval erg sterk en zeker de verdiende winnaar...
    Volgende keer doe ik mee bij de H35, hopelijk dan meer succes ;o)

     
  • At 16/11/08 12:24, Blogger sofie said…

    Ikzelf laat een mooi klassement (1u23' en dus 3e) liggen door het knippen van een verkeerde post 1. (nr 165 ipv 156). Nochtans leek het daar wel te kloppen bij het knippen van de post, maar blijkbaar was er in de boomgaard ergens nog een klein tractor-pad bijgekomen dat ik verkeerdelijk voor een pad heb aanzien. Bij het rijden van post 1 naar 2 was ik wel erg in de war, maar ik legde toen niet de link met misschien een verkeerde post 1.
    Nogmaals een lesje geleerd, ALTIJD nummers controleren :) (en tegoei ;))
    De tijd van Miek is wel erg scherp, ik heb enkel ergens een kleine 2 min laten liggen door een verkeerde wegkeuze.
    Bedankt Borasca voor een mooie wedstrijd!

     
  • At 17/11/08 11:13, Blogger jeroen vdK said…

    Waardeloze wedstrijd ook voor mij..verkeerde wegkeuzes..

    wel een mooi parcours
    Als iemand rondom post 6 mijn fiets computerke heeft gezien.. ik ben het daar ergens kwijt gespeeld.. achteraf niet meer teruggevonden

     
  • At 17/11/08 11:20, Anonymous Anoniem said…

    Zoals je ziet ben ik lek gereden na de 11e, twee keer bijgepompt maar toch moeten lopen vanaf iets voor de 13e. Spijtig.

    Jef

     

Een reactie posten

<< Home