De laatste post

Orienteering-news website

donderdag, oktober 16, 2008

Uitnodiging BK Universitair

Het volgende belangrijke bericht kwam helemaal uit het niets binnenwaaien:
Championnat de Belgique Universitaire de Course d'Orientation

Organisateur : ULB
Date : Dimanche 9 novembre 2008

Lieu : Centre Sportif de la Forêt de Soignes
Programme :
Hommes : 9 000m
Dames : 6 000m
Débutants : 4 000m
08.30 - 10.30 : secrétariat d'accueil
09.00 - 11.00 : Départ au choix

Inscription sur place ou avant le 20 octobre 2008 à :
ULB Sports
02/650.21.78.
ulbsports@admin.ulb.ac.be

Vorige week was er nog nergens iets van te vinden en er is nergens anders iets van te lezen blijkbaar (zelfs de frso kalender vermeldt niks), maar wij zouden het toch op prijs stellen moesten de verschillende studenten hieraan willen deelnemen, kwestie van dit jaar geen annulatie aan ons been te hebben.

Slokkers en anderen kunnen datzelfde weekend overigens profiteren van een resem Slok-activiteiten de volgende dag in het Arenbergpark. Meer daarover later.

4 Comments:

  • At 16/10/08 23:48, Anonymous Anoniem said…

    Belachelijk... elk jaar hetzelfde circus!

    waarom moet een FRSO-wedstrijd tellen en kan Kattenvenia niet?

     
  • At 18/10/08 11:09, Anonymous Anoniem said…

    bruno, wees blij dat het niet in Chiny is zou ik zeggen :)
    an

     
  • At 18/10/08 11:10, Anonymous Anoniem said…

    de communicatie rond deze wedstrijd is precies weer optimaal verlopen... hopelijk komen er toch nog een aantal studenten op af dankzij de Laatste Post!
    An

     
  • At 18/10/08 17:02, Blogger Yves said…

    ik kan helaas al niet deelnemen aan mijn laatste studenten BK ooit, ik ben dat weekend naar Zwitserland. Had ik de aankondiging wat vroeger gekomen, dan had ik het nog anders kunnen plannen... en het VSSF kampioenschap wordt niet georganiseerd dit jaar...

     

Een reactie posten

<< Home