De laatste post

Orienteering-news website

maandag, december 29, 2008

4th stage Sylvester 5-days

Results, splits and map from stage 4 (Klein Schietveld) are visible below.

Nederlands:
De voorlaatste etappe bleek voor de meeste elitelopers eerder een overgangsetappe.
Hoewel de kaart zeker interessanter is dan die van Sledderlo kwamen er toch minder toppers aan de start.

Top 3's of todays race were:

H21E:
1. BARRABLE Nick GBR South London Orienteers 0:56:09
2. ZWIKER Daniel SUI OLG Galgenen 0:59:07
3. PEETERS Ken BEL TROL 1:00:39

D21E:
1. SEMAK Masha UKR Farum 0:49:03
2. SALLAERTS Saartje BEL K.O.L. 0:54:39
3. MERIHEIN Sabrina FIN IF Sibbo-Vargarna 0:58:34

Reactie Ken: "ik doen kei veel fouten. Al die posten in die putten, ni te doen. En aan de 4 zit ik gewoon verkie-erd. Ma iedereen doet precies keiveel fouten."

Reactie Joost Talloen: "ik testte vandaag de benen, en ze voelden super. Ik ben klaar voor WRE van morgen".

Reactie Thomas van der Kleij: "Ik voel me elke dag beter. Vandaag vond ik het terrein zeker niet zwaar. Ik zal er morgen staan."

Het wordt erg spannend voor de eerste plaats morgen. Ken Peeters liet een steekje vallen vandaag en zal morgen alles uit de kan moeten halen om Nick Barrable van de eerste plaats te houden.

Bij de vrouwen (D21E) is het duidelijk dat Semak met de bloemen zal gaan lopen. In andere categoriƫn is het dan weer heel spannend: D40,D50, H45, H55, ...

Morgen volgt de laatste wedstrijd van 2008, eveneens de laatste WRE over de hele wereld.

Results
Splits
Map (H18 - Yannick Michiels)