De laatste post

Orienteering-news website

zaterdag, oktober 21, 2006

Blodslitet

Emil Wingsted won the ultralong distance race Blodslitet in Norway. He had been in the leading group with 7 for a long time. In the sprint(photo) he was faster then Anders Nordberg. The Swiss Dominik Koch ran in to third spot.

Anne Margrethe Hausken won the womens class. Because of the gafflings she ran away from the leading group, and in the end she was 2 minutes in front of Marianne Andersen. Third was Marianne Riddervold.

Olav Lundanes and Ingunn Weltzien won the junior classes.


Men - 25,1 km
1. Emil Wingsted SWE 2:34:23
2. Anders Nordberg NOR +0:05
3. Dominik Koch SUI +0:10
4. Michele Tavernaro ITA +0:19
5. Emil Lauri SWE +0:25
6. Simo Martomaa FIN +0:54

Women - 14,7 km
1. Anne Margrethe Hausken NOR 1:46:31
2. Marianne Andersen NOR +2:07
3. Marianne Riddervold NOR +4:59
4. Franziska Wolleb SUI +5:14
5. Irene Beate Øhrn Arnevik NOR +10:00
6. Yvonne Gunell FIN +10:05

Blodslitet
Results

4 Comments:

  • At 22/10/06 19:06, Anonymous Anoniem said…

    ow mash, ff de hoofdprijs weggekaapt in de pronostiek van blodslitet! Wat een kennersoog!

     
  • At 22/10/06 22:43, Blogger sofie said…

    ja lap, Joost was me voor! Ik verschoot me nen bult toen ik uw naam zo in een noors artikel zag opduiken :)

     
  • At 23/10/06 09:25, Blogger dries said…

    Thomas van der Kleij best i Blodslit-tippingen


    ja mash, zalig gewoon.
    4 van de 6 getipten die een topprestatie neerzetten, concurrenttippers op een hoopje getipt. Krijgt ge gene prijs ofzo?

     
  • At 24/10/06 10:02, Anonymous Anoniem said…

    yep, zalig. Van ne prijs heb ik nog niks gehoord. ik was een paar jaar terug al eens tweedes geweest, maar nu dus iedereen te kijk gezet :)
    Mijn volgende doel is daar zelf te gaan winnen!
    http://fsk.no/arr/blodslitet/tipping.asp

     

Een reactie posten

<< Home