De laatste post

Orienteering-news website

woensdag, oktober 24, 2007

Wegkeuzes in Meerdaalwoud

Tijdens de MTBO-wedstrijd in meerdaalwoud waren er heel wat intressante wegkeuzes. De nummer 1 en 2 van de langste omloop, Sam Deferm en Roel Smolders, tekenden hun kaart in voor ons en gaven commentaar. Ze namen heel wat verschillende keuzes, maar finishten toch maar 2 minuten uit elkaar.

Sam Deferm: "Ik nam een volledig foutieve wegkeuze voor been 4-5 en naar post 13 neem ik verkeerde weg downhill."


Roel Smolders: "Over het algemeen weinig fouten gemaakt denk ik, alleen aan CP 15 heb ik zeker 5 minuten verspeeld omdat ik die niet vond. De post hing wel juist, maar ik vond dat de kaart daar niet klopte met de omgeving, en was daarom in de war geraakt."

(Foto: Roel Smolders/Sleepmosters.com)

.: Kaart met wegkeuzes
.: Resultaten