De laatste post

Orienteering-news website

dinsdag, juni 27, 2006

Jeroen van der Kleij , onzeker voor nationale 3 en Oringen...

Vorige week liep ik na een redelijk zware intervaltraining met Thomas, een kleine irritatie aan de binnenkant van de rechterknie ( normaal gezien mijn goede knie ) op... ik dacht aan overbelasting en ruste een half weekje en bouwde in de fitness terug op, ik liep 2 maal 25 minuten(hartslag 120) , dat ging redelijk...
Vandaag ging ik met Ken en Yves iets langer trainen ;toch koos ik voor een kortere tour.
Ineens kreeg ik een verdomd harde pijnscheut in die rechter knie, moest wandelen toen ik ietslater terug wilde lopen ging dat weer 15 minuten , en weer kreeg ik zo'n pijnscheuten..waarna ik dus weer moest wandelen.. ondertussen kwamen Yves en Ken bij mij na hun langere parcours.waarmee ik toch probeerde uit te joggen.
Uitjoggen ging nog net..

De symptomen van pijnscheuten in de binnenkant van de knie, bij de gewrichtsspleet; en blokkeren van de knie waardoor ik moest wandelen, wijzen volgens mij op een scheurtje in de meniscus, morgen maak ik een afspraak met een sportarts en hopelijk weet ik snel waar ik dan sta...Nationale 3 kan ik rustig op mijn kop zetten vrees ik.

Nu ik eindelijk van de linkerknieblessure verlost was speelt de rechter dus ineens op,.. tzit niet mee..

3 Comments:

Een reactie posten

<< Home