De laatste post

Orienteering-news website

zondag, juni 25, 2006

TUF clubkampioenschap

Binnen welgeteld 20 dagen gaan de O-ringen van start. Het is reeds de 6e editie van "TUF goes Sverige". Traditiegetrouw staan er ook dit jaar weer enkele grote namen op de startlijst met het oog op de fel begeerde titel. We overlopen voor u enkele te duchten orienteurs en beschrijven kort hun eigenschappen.

FAVORIETEN
Thomas VDK: titelverdediger. "Ik zal presteren van dag 1 tot dag 5. Orientatietechnisch sta ik verder als de rest en als alles meezit laat ik me de 6e etappe wel eens goed gaan. Jaja, ik ben van zin mijn stunt van de laatste etappe vorig jaar over te doen."
Alex DR: "Ik heb de looks en ik heb het engels. Met deze twee factoren zal ik iedereen zijn hartje veroveren. Voor mij begint het kampioenschap niet bij etappe 1 maar bij stap 1 in Zweden."
Dennis D: "Als ik aan Zweden denk, denk ik ogenblikkelijk aan de Noren (of beter gezegd Noorse grietjes, met een knipoog naar de BSK-leden). Ze zijn ook dit jaar ingeschreven dus noteer men punten al maar."

OUTSIDERS
Kim W: "Litouwen is een goede afsluitende hoogtestage. De veelzijdige vereisten voor een ware en verdienstelijke clubkampioen worden ook daar perfect getraind. Jullie mogen me dus vlijmscherp aan de start verwachten. Of ik veel heb getraind? Sedert de kanaalfuif editie 2005 werk ik naar het evenement toe. De conditie om veel bier te kunnen drinken is er dus al."

Uit de statistieken bleek dat de andere deelnemers hun kansen te verwaarlozen waren vanwege diverse redenen. Of mogen we op een verrassing verwachten vanwege Johan, Jelle, Desmond, Winston, Ruud, Jerre, Drikke of Jeremy?
Binnen enkele weken het verdict.

5 Comments:

Een reactie posten

<< Home