De laatste post

Orienteering-news website

zaterdag, juli 08, 2006

Wallaert: "Toch wel teleurgesteld"

Kim Wallaert was bereid om na zijn laatste orientatieloop op Litouwse bodem een interview te geven. Kim is kritisch voor zichzelf en is dus niet volledig tevreden.

"Ben toch een beetje teleurgesteld. Alhoewel het nog maar men eerste JWOC was en ik nog vrij weinig ervaring heb op dit niveau. Ik ben nu net naar de winkel geweest en ga sevens men slechte prestaties wegzuipen. Alhoewel ik over vandaag tevreden ben", (10km in 52min, de snelste tijd bedroeg 45min).


Over de organisatie en locatie van JWOC was Wallaert in positieve zin verrast.
"Elke dag boven de 30° (vandaag zelfs 37°). De meisjes hier in deze stad zijn ongelofelijk lekker".

Over de 'top-ten of the belgians' wou hij enkel kwijt dat Ingunn op twee stond na de locals.
"Jeremy scoorde ook twee top-10 plekken in de lists. Johan moest het met één plek bij de Zwitsers doen. Ik heb men pijlen voor vanavond gericht op het meisje dat op de openingsceremonie het Belgium-plaatje droeg (een superlekker ding)" aldus Kim.

"Of ze gaat binnen mogen op de fuif? Ik heb alleszins buiten met haar afgesproken en ik hoop ze mee binnen te krijgen. Nu moet ik eraan beginnen" zei de goed gebruinde vlam uit Schaffen nabij Diest.

Morgen landen Kim en de andere vertegenwoordigers van de natie in Zaventem, dan zullen ze de pers uitgebreid te woord staan.

5 Comments:

Een reactie posten

<< Home